نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
595
-
الف
+

شمارش معکوس برای نشر مسابقه بزرگ «بُرد بُرد» از آی فیلم 2

روند ضبط مسابقه تلویزیونی «بُرد بُرد» شبکه آی فیلم2 با حضور اشتراک کنندگان افغانستانی کلید خورد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «بُرد بُرد» مسابقه ای جذاب و پر هیجان است که به همت شبکه جهانی آی فیلم2 برای مخاطبان این رسانه تدارک دیده شده و به مرحله ثبت و تولید رسیده است.

این مسابقه به صورت پرسش و پاسخ و به دو گونه «اشتراک حضوری» و یا «ارسال سوال» توسط مخاطبان تلویزیونی پیش بینی شده است. البته هر دو گروه به نحو مقتضی از جوایز بی نظیر این مسابقه مستفید خواهند شد.

سازوکار این مسابقه بدین شرح است که بینندگان می توانند با ارسال مشخصات خود به حیث «اشتراک کننده حضوری» در برنامه حاضر شده، به سوالات پاسخ داده و برنده شوند و یا اگر امکان حضور در برنامه را ندارند کافیست سوالشان را از طریق پیام رسان «واتساپ» به برنامه «بُرد بُرد» ارسال نموده و تحفه ببرند.

مسابقه برد برد

روش ثبت نام از طریق نرم افزار واتساپ به شماره 0093789555565 بوده که اشتراک کنندگان می توانند مشخصات و سوالات طرح شده خود را به شماره یاد شده ارسال نمایند. 

مسابقه برد برد

نمونه اطلاعات متقاضی اشتراک در مسابقه و فرم سوال به شرح زیر است:


1- نام و نام خانوادگی(تخلص): 
2- تحصیلات: 
3- محل سکونت: 
4- شماره تلفن همراه: 
5-شماره دوم یا یک تن از اقارب یا دوستان نزدیک: 
6-آیا تمایل به اشتراک به صورت حضوری در مسابقه دارید؟

نمونه سوال ارسالی مخاطبان: 
سوال شماره 1 :
بزرگترین رودخانه افغانستان، کدام است؟
پاسخ صحیح: رودخانه هلمند (هیرمند)
پاسخ های غلط: 
1- هریرود 
2-آمودریا 
3-دریای کابل

4- رود پنجشیر

سوال شماره 2:

...

گفتنی است که هر سوال به نام اشتراک کنندگان و با درجه بندی «آسان»، «متوسط» و «سخت» در برنامه پرسیده می شود و اگر اشتراک کننده حضوری نتواند به سوال پاسخ دهد نیمی از جایزه به طراح سوال تعلق می گیرد.

برای طراحان سوال محدودیتی وجود ندارد، سوالات در زمینه معلومات عمومی (اطلاعات عمومی) در عرصه های مختلف چون سینما، هنر، طب، جغرافیا، تاریخ و ... می باشد، البته طراحان سوال باید منبع سوال را نیز برای ما ارسال کنند تا صحت آن بررسی شود.

مسابقه برد برد

باید گفت، همانطور که برای طراحان سوال محدودیتی وجود ندارد، اشتراک کنندگان حضوری هم هیچ محدودیتی ندارند.

مسابقه برد برد

در قسمت جوایز، جوایز مسابقه به صورت نقدی از مبلغ یک میلیون تومان تا  30 میلیون تومان می باشد، بدین صورت که از هر اشتراک کننده در سه مرحله پنج سوال پرسیده خواهد شد که در مجموع 15 سوال می شود؛ سوالات بر اساس آسانی و سختی قیمت گذاری شده و اگر اشتراک کننده در هر مرحله ای نتوانست به سوال پرسیده شده پاسخ دهد نصف جایزه او به «طراح سوال» اهدا خواهد شد.

مسابقه برد برد

هم چنان، درخصوص نحوه ارسال جوایز به برندگان افغانستانی و تاجیکستانی مسابقه برد برد که در ایران حضور ندارند باید گفت:  جوایز نقدی به این گروه از طراحان سوال، از طریق دفاتر صدا و سیما در کشور ایشان پرداخت خواهد شد.

شایان ذکر است که در این مسابقه حجم بسیاری از سوالات دریافت گردیده و این روند هم چنان ادامه دارد، بینندگان و علاقه مندان می تواند سوالات خود را همانند نمونه ذکر شده در بالا ارسال نمایند.

س غ/ح ح 

نظر شما
ارسال نظر